Hirdetésírás

Egy vállalkozásnak előbb vagy utóbb, de hirdetnie kell magát a Google-ben, a Facebook-on és egyéb közösségi média felületeken. Nem mindegy azonban, hogy milyen szövegekkel teszi ezt…

Google Ads hirdetésírás

A Google Ads jó szolgálatot tehet vállalkozásod számára. Tegyük fel, hogy épp kész lett a weboldalad, felkerültek rá a minőségi tartalmak, de látogató még nem igazán érkezik rá. A Google hirdetési platformjain való megjelenéssel a SEO-val ellentétben gyorsan vonzhatsz be látogatókat, vásárlókat a honlapodra.

Alapvetően a Keresési hálózaton alkalmazzák a vállalkozások a szöveges hirdetéseket, ám a Display hálózaton is megjelenhetsz képek, bannerek nélkül. Utóbbi esetben azonban nem tudsz bővítményeket alkalmazni. Mi több, bannereket is lehet/kell szövegezni, ha mást nem, cselekvésre ösztönző szavakkal, „gombbal” ellátni.

Egy jól konstruált, megírt Google hirdetésben figyelni kell a hirdetés különböző részeire vonatkozó előírásokra, limitekre. Nem mindegy, hogy milyen címsort, megjelenített URL-t és leírást alkalmazol – mindegyik elem más-más szereppel bír. Amennyiben rám bízod Google hirdetéseid szövegezését, nem kell aggódnod miatta, garantáltan a hirdetési platformra optimalizált, figyelemfelkeltő, cselekvésre ösztönző hirdetéseket kapsz!

Facebook hirdetésírás

A Google után a Facebook a második legnagyobb platform, ahonnan látogatókat vonzhatsz weboldaladra hirdetésekkel. Egy Facebook hirdetés írásakor először a kampány célját kell meghatározni, majd ahhoz igazítani a szöveget és kreatív anyagot. Nem mindegy, hogy a bejegyzések elérését, az oldalkedveléseket szeretnéd növelni, vagy még több látogatót csalni a weboldalra, netán növelni a feliratkozók, vásárlók számát. Az általam írt Facebook hirdetésszövegek egyértelmű cselekvésre felhívást (CTA) tartalmaznak.

Fontos, hogy a Facebook Hirdetéskezelőben beállított kampányokat az Instagramon is megjelenítheted, így még több embert, még szélesebb célközönséget érhetsz el frappáns hirdetésszövegekkel.