Blogírás, céges blogírás
Miért hasznos számodra ez a módszer?
Idővel egyre több organikus látogatót vonzhatsz be a honlapodra, egyfajta "ingyen" reklámnak is tekintheted a blogcikkeket. Mindig releváns tartalmak fogadják a honlapodra látogatókat, melyeken keresztül új, értéket adó információkhoz jutnak olvasmányos formában. Az oldalon töltött időt pedig a Google is alapul veszi a rangsorolásnál, vagyis egyre több kulcsszóval kerülhetsz előrébb a találati listákon. Mindemellett a keresőbarát szövegírás még a belső linképítéshez is nagyon hasznos lehet – ennek kialakításában is tudok segíteni neked.

A blogcikkek hossza mindig megbeszélés kérdése. Azt szoktam javasolni, hogy min. 2500-3000 nettó karakteres legyen egy-egy szöveg, hiszen minőségi, tudást közvetítő tartalmat nem igazán lehet rövidebb szövegekben átadni. Emellett a Google is jobban szereti ezt a terjedelmet. Persze, nem a keresőmotornak írunk, hanem a látogatóknak, de azért nem szabad elsiklani a SEO szempontok felett sem. Meg kell találni az arany középutat: az oldalon töltött idő, vagyis a keresőoptimalizálás szempontjából nem lehet túl rövid, a látogatók szempontjából pedig túl hosszú sem, mert nem fogják végigolvasni.
Alapvetően a megbízó szolgáltatja az adott témákat, de igény esetén segítek a témaválasztásban. Ma már számos eszköz áll rendelkezésre, hogy érdekes, látogatóvonzó témákat találjunk: Google Search Console, Kulcsszótervező, s maga a keresőmotor, az általa megjelenített keresési javaslatok is – a teljesség igénye nélkül.
A blogcikkek száma is megbeszélés tárgyát képezi. Kérhetsz egy-egy blogcikket is alkalmanként, viszont a csomagválasztás előnyösebb lehet. Ajánlott legalább hetente egyszer új tartalommal szolgálni a látogatóid, social media közösséged számára, hogy fenn tudd tartani az érdeklődésüket.
Alap esetben elküldöm neked az elkészült blogcikkeket, majd te töltöd fel őket a weboldaladra. Igény esetén azonban én is fel tudom tölteni őket – ez is csak megbeszélés kérdése.
A belső linkek jelentős szereppel bírnak a keresőoptimalizálás szempontjából. Mivel a keresőmotorok a linkek mentén térképeznek fel egy-egy weboldalt, ezért fontos, hogy megfelelő belső láncolatot építs ki. Ha nem mutat link egy adott aloldalra, akkor lassabban fedezi fel a Google, és később, vagy egyáltalán nem is jelenik majd meg a találati listákon. Igény esetén szívesen segítek neked a megfelelő belső linkhálózat kialakításában!