Valamikor réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban, amikor még csak pislákoló fény volt a SEO… amikor még át lehetett verni a Google-t, és nagy eredményeket lehetett elérni linkfarmokkal, kulcsszóhalmozással. Na, ekkoriban...
Ismerős a helyzet? Mindent megteszel, hogy ingyenes, organikus forgalmat tudj terelni a honlapodra, minden héten írsz 1-2 blogcikket hozzá. Azon fáradozol, hogy mindig valami új infóval szolgálhass benne, érdekes...
Ahhoz, hogy egy termékoldal felfelé ívelő konverziós rátával rendelkezzen, nem csak ütős termékfotókra van szükség! Sokkal meggyőzőbb, hitelesebb lehetsz, ha egyedi, érdekfeszítő, jól átlátható termékleírást, valós véleményeket, gyakran felmerülő...
Ha azt mondom pleonazmus vagy tautológia, valószínűleg azonnal tovább kattintasz a cikkről. Azzal viszont biztosan nem mondok újat, hogy a szószaporítás, ismételgetés igencsak gyakori jelenség mind az írott, mind...